وقتی خبرگزاری فرانسه، بازیکن آماتور را ملی پوش می‌کند!
 
بازی
 
 

شيطنت خبرگزاري غربی در تخریب بازیکن ملی؛
خبرگزاری فرانسه، با انتشار خبری مدعی شد که یک بازیکن شاغل ایرانی در اسپانیا به دلیل حمل مواد مخدر در فرودگاه میلان دستگیر شد! ساعتی بعد، «كورير دل ونتو» در گزارشي درباره‌ دستگيري بازيكن ايراني در فرودگاه ميلان به جرم حمل مواد مخدر گفته است كه اين بازيكن 27 ساله، حسن عمو لشکريان نام دارد. دیگر جزیيات منتشره در اين خبر همانند خبر منتشره خبرگزاري فرانسه است؛ اما...
سرویس ورزشی ـ  خبرگزاري فرانسه در اقدامي شيطنت‌آميز در انتشار خبر مربوط به دستگيري بازيكن ايراني در فرودگاه ميلان، نام بازيكن دستگير شده را حذف كرده و عنوان ملي پوش را به اين بازيكن داده است.
 
به گزارش «تابناک»، در عصر اینترنت، اینکه یک خبرگزاری معتبر! اینچنین در صدد تخریب بازیکنان ملی پوش کشوری می‌شود، قابل بحث است؛ خبر اولیه این خبرگزاری غربی، این شبهه را در اذهان عمومی پدید آورد که فرد دستگیر شده، یکی از دو بازیکن باارزش کشورمان (نکونام و شجاعی) بازداشت شده‌اند!

البته در این باره، این مسئولان فدراسیون فوتبال هستند که باید نسبت به این شيطنت واکنش نشان دهند، چون این مسأله با شعار فیفا مغایرت دارد. همان گونه که فیفا دخالت دولت در ورزش را محکوم و با محرومیت مواجه می‌کند، در چنین مواقعی، مسلما باید از ورزشکاران حمایت کند.
 

 
بنا بر این گزارش، خبرگزاری فرانسه با انتشار خبری مدعی شد که یک بازیکن شاغل ایرانی در اسپانیا به دلیل حمل مواد مخدر در فرودگاه میلان دستگیر شد! ساعتی بعد، «كورير دل ونتو» در گزارشي درباره‌ دستگيري بازيكن ايراني در فرودگاه ميلان به جرم حمل مواد مخدر گفته كه اين بازيكن 27 ساله حسن عمو لشکريان نام دارد. دیگر جزیيات منتشره در اين خبر همانند خبر منتشره خبرگزاري فرانسه است، اما اين خبرگزاري در اقدامي شگفت‌آور، از آوردن نام اين بازيكن خودداري كرده و البته بدون اشاره به تيم اين بازيكن، تنها گفته كه اين بازيكن در ليگ اسپانيا بازي مي‌كند.

نكته جالب ديگر در خبرگزاري فرانسه، استفاده از عبارت «International» براي اين بازيكن است تا شایبه‌ ملي پوش بودن اين بازيكن قوت گيرد.
 
نه شجاعي نه نكونام / ايراني دستگير شده لشكريان نام دارد
 
در همین حال، روزنامه «كوريرره دلو اسپورت»، تصوير بازيكن و عكس جاسازي مواد مخدر در كفش را منتشر كرده تا جاي هيچ حرف و حديثي باقي نماند.

در حالي كه خبر دستگيري يك بازيكن ايراني در فرودگاه ميلان، رسانه‌هاي ايراني را به شدت نگران ملي‌پوشان شاغل در ليگ اسپانيا كرده است، بخش اسپانيايي سايت گل، رمز اين جنجال را باز كرد.

كليد معما، گزارش بلندي است در روزنامه كوريرره دلو اسپورت درباره دستگيري يك بازيكن ايراني به نام حسن عمو لشكريان كه 27 سال دارد و به ظاهر در ونيز به فوتبال مشغول است.

 

 

بنا بر گزارش روزنامه‌هاي اسپانيايي و ايتاليايي اين بازيكن كه از تهران به ايتاليا مي‌رفته، در بخش مواد مخدر سالن ترانزيت فرودگاه ميلان بازداشت است. اين خبر البته همچنان ناراحت‌كننده است، ولی از اين جنبه كه فرد دستگير شده، هيچ كدام از دو ملي پوش شاغل در ليگ اسپانيا نيستند، جاي شكر دارد.
 
جواد نكونام: آنها به دنبال دشمني با من و ايران هستند
 
بازيكن ايراني تيم اوساسونا گفت: آن‌ها كه به دنبال دشمني با من و ايران هستند، راه
اشتباهي را در پيش گرفته‌اند.

جواد نكونام پس از انتشار خبري در خبرگزاري آنساي ايتاليا، مبني بر بازداشت يك ملي پوش ايراني شاغل در لاليگا در فرودگاه ايتاليا به جرم حمل ششصد گرم مواد مخدر، به خبرنگار ايسنا گفت: هم‌اکنون كه با شما صحبت مي‌كنم در اسپانيا هستم، دو روز پیش هم در تركيب اوساسونا بودم و همه صحنه گل زني‌ام را در ديدار با بيلبائو دیدند.

وي افزود: در اين چند روز به غير از تمرين، كار ديگري نکردم و عكس و خبر حضورم در اوساسونا روي سايت باشگاه اوساسونا موجود است، نمي‌دانم رسانه‌هاي خارجي چگونه به خود اجازه داده‌اند كه چنين خبري را منتشر كنند، اما بايد بگويم كه رسانه‌هاي خارجي كه چنين اخباري را منتشر مي‌كنند و به دنبال دشمني با من و ايران هستند، راه اشتباهي را در پيش گرفته‌اند.

گفتنی است، به غير از جواد نكونام، مسعود شجاعي هم پس از عمل جراحي‌اش در آلمان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی و آدرس arefgame.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 12669
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1